Stupid anger.

Linus,Sebbe och Larsson for just. Dom kom förbi för en timme sedan typ,fick en skiva av sebbe som han sj har spelat in. Det var trevligt att träffa dom,det var ett tag sedan sist nu.

Jag vill se Mamma Mia,har stort behov av att se den men så löjlig som jag är så kan jag inte se den filmen längre. Kasst. Skulle kanske gått annars men inte idag, inte nu, är inte på särsklit bra humör. Egentligen kanske utan någon anledning. Halvt iaf.

Det verkar som att jag får nöja mig med Twilight. Fast funkar ju bra d med..


Stan imorgon med Fia som sagt. Det känns riktigt bra faktiskt,vi har ju som inte umgåtts på ett bra tag nu, det känns trevligt att vi börjat snacka osv igen. Har fan saknat tjejen.

Efter det så ska jag träffa linn,kanske käka på stan och sen typ gå på bio,om vi hittar något bra att se annars blire bara o hyra en film o chilla hos henne,ska sova där. Är as taggad,känns sjukt roligt det var typ en evighet sedan vi gjorde ngt sånt typ! Awsoooome!

Just nu vill jag bara lägga mig och sova och bara glömma. Imogron blir en bättre dag.

Hedda.



Torn apart at the seams as my dreams turn to tears
I'm not feeling the situation
Run away try to find that safe place you can hide
It's the best place to be when you're feeling like

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnn

GULLUNGE! taggar imorrrrnnnn!!



ofta sebbe gav dig en skiva... Sjäälv har man känt männischan sen man gick i sexårs å ja få fan köpa den i butiken som alla andra. MAD WORLD!! XD

2008-12-29 @ 01:01:03
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0