Irish Coffe

Det har typ snöat hela dagen idag,vilket är awsome! Vill att det ska snöa ännu mer,sådär jätte mkt så de blir mkt snö och så där vitt tjockt o vackert och så man kan köra skoteeer!

Idag har det typ varit en trååkig dag,lr rätt hyffsad på skolan dock när jag skulle gå till jobbet efteråt så gick jag typ vilse och vandrade runt helt fel i ca 20 min innan jag hittade rätt. Jag har ju inte ens bra lokal sinne. Värsta var ju typ att jag var hyffsat rätt hela tiden,gick typ bara lite i cirkar osv. Nej näre gäller sådant som att hitta och förklara vägar då är jag nog ganska så kass. Efter mötet,som varade i 3 timmar typ så ringde nicklas och gnällde på mig och sa att jag skulle komma,orkade inte stanna så ja gick tidigare,skulle egentligen ba hämta min prasseel men fick Mulisha tröjan på köpet,bara för att ja e så söt o rar gissar jag på. Jag gick från öst på stan till teg,i högklackat,ganska drygt.Var rätt så halkigt på vissa ställen kan ja lova + att det var någon alkis som förföljde mig halva vägen och gick typ o snacka bakom mig o ropade saker åt mig. Inte kul.
Fan vad jag har gått vilse idag märker ja nu när ja tänkr efter,har ju ingen sovmorgon längre eftersom jag måste ha matte stöd,vilket suger röv! Imorse när ja skulle dig tog de en kvar för mig innan ja hittade vart ja skulle,sen när info tanten sa vart ja skulle gå gick jag lik förbannat fel!

Btw,tänkte köra en "Dagens outfit" idag, har ju som aldrig kört på de o det är typ en klassiker på allas bloggar verkar det som så nu ska jag följa strömmen och göra likadant!

Inte så bra bild dock,men det får ni ta.

Invigde mina nya skor idag också! Bestämde mig för att behålla dom i alla fall.

Love 'em!

Nu ska jag se film o sen sovaa.
Over and out,

Mabbot.



Just det,Nicklas ville att jag skulle skriva något snällt om honom
 + att han hade en stor snopp så,
Hmm.
Nicklas du är sneeeell
&
Nicklas har en stor snopp.
Höhö.


Så,
Heddaaaa

Kommentarer
Postat av: Linn

Scary alkis :S

2008-12-12 @ 23:17:46
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0