Ljudet av ditt hjärta

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag nu,jag som skulle försöka upptaera så mycket som möjligt, inte så mkt som har hänt sedan sist jag skrev dock.

I förrgår så for jag in till stan, var med Clara ett tag sedan gick jag till Nicklas, vi gjorde väl inte så värst mkt. Vi hade tänkt att gå på bio och se twilight men eftersom han var sjuk så gick inte det men hade den ju på datorn så vi såg den ändå.Blev ba en mysig hemmakväll. Sov där sedan dagen efter gick vi ner på stan, käkade lunch på Donkan,träffade Clara. Det var as drygt att gå på stan kan jag lova fett mycket folk. Clara och Nicklas lessnade fort,gjorde egentligen jag med men eftersom jag inte orkar gå på stan så vare väl lika bra att passa på medans man liks va där tyckte jag, så jag lämnade dom och gick o shoppade på egen hand. Hittade en t-shirt på Carling och en på Gina tricot.

Köpte även den efterlängtade Ljudet av ditt hjärta, numero tres i twilight serien.




Boken kostade mig 200 spänn,men det vare fan värt, köpte den på akademibokhandeln i mvg där var dom mkt dyrare än på bokia men dom öpnnade inte förän idag och hade ingen vidare lust att vänta så länge så köpte den ändå.
Men som sagt, värt vart enda öre, har inte läst klart den riktigt än men den är hur bra som helst hitills.
För er som inet läst dom än, läs dom nuu! Det är ett måste. Har läst 2 och en halv och alla 3 är as bra!


Idag har jag varit med Nicklas och Sofia, Vi såg Harry Potter och den flamande bägaren,det var mys haha.
Har typ försökt få hem den enda sedan jag fick reda på att Robert Pattinsson var med men har ine lyckats så bra, men nu fick jag ju se den. Har typ bara sett första Harry Potter filmen innan, tror jag ska ha Harry Potter maraton nån kväll.
Inte för att dom är särskilt bra men känns nästan som ett måste.




Imorgon blir nog bara och ta det lungt, läsa och kanske försöka ta tag i mig själv och börja städa mitt rum, ska snart tapetsera om så borde nog börja röja undan lite grejer.


Nu ska jag lässa mig och läsa lite innan jag lägger mig,ska inte läsa lika länge ikvl som igår, låg uppe till kl 5 och läste.
Säger ju att dem är beroendeframmkallande! Nästan omöjligt att sluta när man väl börjat.

GodNatt.



Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0