Obsession

Idag läste jag ut Ljudet av ditt härta, ville typ inte att den skulle ta slut.
Man blir jävligt förvirrad av Bellas alla känslor och problem,jag fattar inte hur hon klarar det, jag skulle ha brutit ihop dir. Det är helt sjukt hur inne man faktiskt blir i boken, det blir som att man känner själv så som Bella, Edward, Jake eller någon av de känner.Det känns som att man känner dem, som att man är med. Typ som om man stod i en liten bubbla på avstånd och såg på när allting händer.
Aja den slutade väl iaf halv happy beror på hur man ser det.

Imorgon ska jag på stan med Fiia och då ska jag köpa 4e boken. I can't waiiit!
 Bara lite drygt att den är på engelska.
Jag önskar att det fanns fler av böckerna! Jag vill inte sluta läsa,jag vill inte att dom ska ta sluut!


Den här dagen har gått väldigt långsam. Jag vaknade typ 2 och har väl mest bara legat och läst hela dagen,kfarmor och farfar kom på besök också. Det var trevligt, känns som evigheter sedan jag träffade dom.

Nu ska jag se Shakespeare in love sedan sova! ska upp tidigt imorrn,ska till tandläkarn. Vill verkligen inte. Jag hatar tandläkare. Och det hjälper inte precis att min tandläkare ser ut exakt som han i The Dentist.


Iron Wine - Flightless bird American mouth

Älskar den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0