jinxed.. Eller något.

Så jävla kass dag idag. Eller den börjadde väl hyffsat men blev ba sämre och sämre.

Skulle egentlign åkt med 7.40 bussn som vanligt men ja sket i matten och hade tänkt ta 9 bussn råkade dock stänga av alarmet så vaknade kl 10, en halvtimme innan nästa buss gick och då orkade jag inte stressa,hade ändå bara hål och lunch så jag tänkte att jag skulle ta 12 bussn,när jag väl klätt mig,gjort mig i ordning o just börjat gå till bussen så halkar jag naturligtvis och druttar på ändan mitt i en fet vattenpöl och ser då hur bussj**vln kommer körandes förbi mig.

Hade det inte blåst så satans mkt och jag inte hade halkat,jag lovar då hade jag hunnit med bussen!

Sen så var jag ju då tvunden att ta 13.30 bussn in för att vara på en sketen lektion. Hade det inte varit för att jag var tvungen o hämta kartan så hade jag stannat hemma resten av dagen.

Men inte nog med det.
Nej, när jag är på väg till sjukhuset för att hinna med bussen så hade jag lite väl bråttom så gick snabbt utan att tänka på vart ja gick,med 2 st tunga väskor, jag gick fel,gick mot parkeringen och var därför tvungen att gå tillbaka eftersom ja inte kan gå den vägen. Tänkte att jag skulle vara lite smart och spara tid så jag tänkte att jag kunde gena.
Självklart var det massa snö i det lilla "diket" men jag tänkte att eftersom det gick sist så skulle det nog gå bra nu också,jag hann ta ett steg, på andra steget sjönk mitt ben ner i snön ända upp ovanför knäet och sedan det andra också, i ett försök att ta mig upp så tappade jag självklart skon där nere i snön också så jag fick sitta där och leta min sko i några min, sen kmr det plötsligt en kille som går emot mig,eftersom jag hade på musik så trode jag att han pratade till mig,eftersom att han kollade på mig när han pratade, så jag sa Hej,killen pratade fortfarande med sin kompis. Killen fortsatte kolla på mig,nu som om jag vore dum i huvudet, och fortsatte sedan att gå förbi mig.

Jag är vet,jag är sämst.






Jag börjar även tro att jag har mest otur i hela världen.
Möjligen bortsett från Bella.

Nu ska jag lägga mig och vältra i självömkan medans jag fortsätter läsa mig underbara bok.


God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0