You made me like this.

Sitter hos Nicklas nu,jag är typ utråååkad. Han och Emil är typ helt galna,brottas och "slåss" som galningar.

Nu gick dom ut för att rökaa äntligen själv! Hehe,nu kan jag lääsa. Håller på att läsa Midnight Sun, ganska drygt att den är på engelska. Är på tredje kapitlet,lite små drygt ändå eftersom ja redan läst den här boke 2 ggr tidigare,i och för sig är ju den här från Edward perspektiv men det är ju som ändå mycket som är likt det i Om jag kunde drömma,kan dock inte hoppa över det jag redan läst eftersom det kommer snuttar av nya grejer lite här och var.

Köpte När jag hör din röst idag!! Blir ju å rå läsa när jag kommer hem!
 
Men nu ska jag fortsätta läsa,
Heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0