Boored!

Fan vad nörd jag känner mig, det här är typ tredje inlägget idag jag skriver. Men jag är så jävla utråkad har som inget bättre för mig så då blire ba att man hamnar här ändå.

Jag sitter och chattar med Albin på msn och lyssnar på Medina Lake (råbra!) och jag har hur tråkigt som helst och jag fryser som fan! Ikvl var jag med Frida och Maddeh vi satt typ bara ute och snackade ett tag också drog vi till kiosken köpte lite karra och sen drog dom iväg till stan, jag kunde inte följa med det var lite lite tråkigt hade ändå varit rätt kul. Så det slutade med att jag gick och vandrade omkring heelt lonley, rensa tankarna, pratade lite i telefon osv.
Funderar på och se film men ve tinte vilken. Åh vill ha nån ny film! det suger att inte ha ngt nedladdnings program, jag har typ sett alla mina filmer minst 40 ggr om!
På torsdag bär det av till stockholm, det var typ evigheter sen jag var där sist. Det ska bli kul, shoppa som en galning ska jag göra iaf,har sparat länge så nu jävlar! fast bara för att jag kommer att leta efter kläder så kommer jag inte hitta något, så är det typ alltid för mig. Men det blir nog nice ändå. Sedan när jag kommer hem så ska jag typ sova i Claras stuga. Hon fyller år på torsdag men ska typ firas på onsdag så tror jag skulle sova där från tisdag till onsdag lr något. Det blir toppen hoppas jag! Också skulle jag följa med hon till lycksele tror jag,det blir nog också nice.Men sen efter det lär det väl bära av tillbaka till stugan igen. Hoppas det blir sol resten av sommaren, jag har fan ine badat än! Det är typ katastrof! Jag brukar alltid bada jätte mycket, vare sig det är kallt lr varm. Jag har typ gått och blivit värsta badkrukan.
Men nu tror jag att jag ska se en film lr nått,kan inte sitta här och nörda hela kvällen.
Albin skicka låtar nu!!
Pusshej.


Jag och Clara taggar inför gumboda hed!
Taggar Gumboda hed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0