Hola!

HejHej,
kom hem från Clara för ett tag sedan. Har varit i hennes stuga och firat henne eftersom hon fyller år imorrn.Det var några som inte kunde komma imorrn så då firades hon idag istället, så nu blir Clarizz äntligen en liten fjortis!
Nicklas sov hos mig igår,vi hyrde nån kass film och käkade popcorn,filmen skulle vara en komedi men inte fan var den det minsta rolig den var mer av en drama film typ. Men det var mys ändå. Sedan såg vi typ på tv osv och somnade typ vid 2 tiden nån gång,ställde väckaren på 10.30 för att jag skulle hinna göra bort lite städning osv innan Claras pappa skulle komma och hämta mig. Men självklart så somnar jag om och vaknar kl 11.30 och får stressa som en tok för att hinna både städa och göra mig i ordning innan Claras pappa, som skulle komma vid 12.30, kommer.
 Nicklas som cyklade hit igår för att han inte fick någon skjuts, lr han skulle fått skjuts bara han gjorde en grej innan men lat som han är så vägra han. Galning. Hur som hellst så stannade han iaf kvar hemma hos mig ett tag innan han cyklade hem, men oturligt nog så lyckades vi båda 2 glömma lämna tillbaka filmen så det fick min kära broder lov att göra, snäll som han är.Ibland.
Nu ikväll så blire nog bara och ta det lungt, se nån film och bara mysa kanske. Också måste jag ju packa till i helgen, vi åker typ imorrn kväll och kommer hem på lördag. Men jag ska typ sova hos Nicklas då till på söndagen, sen efter det blir det väl och dra till stugan. Guud jag är verkligen sämst i världen på att packa! Jag ska bara vara borta i 4 dagar men lyckas alltid packa som om jag skulle vara borta i 2 veckor. Aja får väl se hur det går, hoppas iaf att det blir bra väder i helgen, och gärna resten av sommaren. Jag har inte badat en enda gån i sommar än, för något år sedan hade jag ju hunnit bada typ tusen ggr nu redan. Jag har typ gått och blivit värsta badkrukan.
Nej nu måste jag gå och städa upp lite i mitt rum och kanske börja packa inför morgon kvällen.
Hare bra,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0