Rewrite the story

Jag är något sliten idag, kunde inte sova inatt somnade någon gång kring 6 i morse. Och min kära broder ringde och väckte mig vid tio och sedan kunde jag inte somna om. Tack kära broder.
Idag är det sol,det är nice. Har typ inte varit sol sen i torsdags nu. Jag tror jag ska vara med Clara idag, eller så far jag nog till Bodbyn och är med André. Vi får se, eftersom jag inte har min moppe här utan i stugan så måste han hämta mig,annars blire svårt.
Jag fick massa brev från gymnasiet idag. Typ alla uppgifter och telefon nr till skolan.
Jag kom in på Östra. Handels. Jag vet inte om jag är glad lr inte, jag vet fan inte vad jag vill gå överhuvudtaget. Förut var jag helt inställd på Frisör. Det var typ min dröm. Att få bli frisör. Nu vet jag inte vad jag vill, jag kom in som reserv på frisör.
Tänk om jag skulle komma in, skulle jag vilja,skulle jag tacka ja?
Jag vet fan inte.
Det ska ändå bli skönt att börja gymnasiet, få komma bort från tråkiga gammla sävar och få börja om på nytt liksom. Skaffa ny vänner och allt det dära. Men jag gruvar mig typ också,för att jag kommer tappa kontakten med dom man absolut inte vill. Speciellt en person, fan det suger! Vi kommer inte hamna på samma skola om jag inte har jävligt tur och tar mig in, och vi lär ju inte ska vara med varann särkilt mkt sen om det inet blir så att du flyttar till stan.
Ååh vad jobbigt allting blev helt plötsligt!
Aja nu ska jag gå och göra mig iordning innan André kommer.
Heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0