Södeeer.

Jag sitter nu i Kims rum och nördar,jag har sjuukt tråkigt! Men snart ska vi ut. Vi kom fram typ vid fyra då kom Gunnar och hämtade oss och sedan for vi hem till dom i Södertälje och pcka upp och sånt. Efter det så vandrade vi väl omkring lite grann, lr iaf jag, mamma och Anita. Nu efter maten så ska typ jag och Kim dra och träffa hans kompisar, det lär nog bli en rätt tidig kväll ikvl eftersom alla dom jobbar imorrn och sen skulle vi typ dra ner och checka runt i butikerna runt om i staden.På lördag ska vi in till själva Stockholm centrum och typ shoppa hela dagen. Sen resten av helgen är typ helt oplanerad så vi får väl se vad som händer.
Det är iaf super nice väder,hur varmt som hellst.Hoppas det blir så hela helgen!
Aja nu ska vi dra ut, hare bäst!
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0