Stockooolm!

Idag bär det av till Stockolm om ca 1 & 1/2 timma ! Det kommer nog bli skoj tror jag,det kändes lite trist att bara åka med päronen. Först skulle Fridas familj åka med samtidigt, det hade varit rååå kul meen nu så blev det inte så dom åker typ när vi kommer hem. Det sög.Men Linn åker ju också idag vi kanske skulle gå på grönan tillsammans det kommer bli sjukt kul! Seen så har vi faktiskt inte planerat så mycket mer,vi ska typ bo hos min farbror Gunnar,han är cool. Sen lär det väl bli så att jag får hänga med min kusin Kim och hans kompisar mest hela tiden. Men det blir nog nice!
Sen ska jag ju också shoppa shoppa shoppaaaa också!!

Sen igår var jag med Nicklas det känns som att vi inte träffats på över en månad men igenteligen så äre bara ca en vecka sedan.Vi åt på Generalen, men det var inge gott så det känes lite onödigt men det var trevligt iaf, sedan i regnet så vandrade vi vidare hem till mig.Senare på kvln gick vi till kiosken och köpte popcorn och godis sedan såg vi typ bara på tv och chillade osv. Det var trevligt, jag kommer att sakna dig!
Jag kommer hem på söndag morgon tror jag. sen blire nog stugan direkt,om jag inte nu far till Clarizz stuga.
Men nu måste jag gå och packa klart det sista,lr snarare packa upp lite, jag lyckas alltid packa alldeles för mycket!
Hare bra,
Pussheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0