Time for changes.

Hejhej,
Idag var jag med Linn,det var ett jävla bra tag sedan jag var med hon. det var kul faktiskt,har saknat hon. Det har ju varit lite konstigt mellan oss ett tag nu men det är typ löst nu och det var faktiskt riktigt kul att vara med hon. Har saknat dig Linn. Och nu kommer jag inte hinna träffa Clara innan jag åker till Stockholm och det SUGER! Clara jag måste träffa dig, kom hit nu!! Igentligen skulle ju jag sova i hennes stuga på onsdag för att hon fyller år och nu äre det inte ens säkert att det blir så, det måste bli så annars kommer det dröja rå länge innan jag får träffa hon!

Jag har tänkt,gör det rätt mycket nu förtiden. Jag måste göra en förändring, hos mig själv. Jag tycker inte alls om personen jag är nu idag. Vad hände med hon jag var förut, jag brukade bara vara allmänt glad, brydde mig mer om andra än mig själv,posetiv och inte alls som nu! Vad hände? Och hur kunde det hända utan att jag märkt någonting, utan at någon annan har sagt något? Jag förstår inte, jag vill verkligen inte vara så här. jag är typ den mest negativa människan jag känner, inte alls som jag var förut. Jag som brukade vara så  glad,posetiv och uppåt. Inte som nu, negativ,tråkig och typ egocentrisk. Jag är typ rädd att jag kommer att förstöra relationer mellan mig och mina närmsta vänner bara för att jag är som jag är. Det går inte, det får inte hända!
Det måste bli ändring, jag måste hitta tillbaka till mig,till den glada bättre jag.
Det ska gå. Jag ska bli än bättre människa från och med ikväll!
Godnatt.

Jag Saknar Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0