doubts

Kom just in efter att ha varit hos Clara, gick där i från vid 10 och skulle igentligen hem men orkade inte var tvungen att rensa tankarna lite så satt ute en stund. Jag vet fan inte vad jag ska göra lr vad jag ska tro på. Jag vet fan ingenting.
Jag kan typ inte sova lr nånting,kan inte sluta tänka på det. På vad som är sant och inte. Jag önskar jag kunde tro på dig men det är svårt. Det skulle inte vara så konstigt om det hade hänt, men jag vill tro på dig. Jag älskar dig mer än något annat och borde lita på dig! men jag har ändå tvivel. Jag önskar du kunde förstå. Åh vfr ska allt vara så jävla komplicerat!
Så fort allt börjar bli bra och jag blir glad så skiter sig något, det är fan som att Gud lr nån inte vill att jag ska vara lycklig. Som att det är meningen att hela mitt liv ständigt ska vara kaos.
Aja ska försöka få mig lite sömn nu iaf.
God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0