Long time no see.

Så jävla skönt att vara hemma igen,att äntligen får sova i min egna säng! har saknat den som faan!
Igår när jag kom hem så gick jag typ och la mig direkt var hur trött som helst vi klev upp kl halv 6 och hade typ somnat där vid 4 så var ganska så trött kan jag lova!
Sedan efter middan så träffade jag Clara, har saknat hon som baajs! Men nu kommer jag typ inte träffa hon på över en vecka till! Önskar att jag fick sova hos hon ikvl så jag kunde vara med och fira hon imorrn men det gick inte och det suger håårt för nu kommer jag inte träffa hon på länge igen!
Jag åker till stugan ikväll eller imorrn får se hur det blir, och sedan på torsdag ska jag åka till Nicklas,jag ska typ följa med deras familj till Nordmaling hela helgen. Vi åker antingen direkt på torsdagen lr på fredan vet inte riktigt än. Vi ska bo hos hans farmor & farfar typ. Det är ju Nordmaling marknaden där då så det blir väl att gå på den och kika runt lite,sen vet jag inte riktigt men det blir nog kul. Jag får ju spendera 4 hela dagar med Nicklas så det blir nog great!
Om det inte blev så att vi far till stugan idag så skulle jag typ vara med han idag också.

Stockholm var great! Vi gjorde igentligen inte så mkt shoppade typ hela dagarna sen på kvällarna var jag typ ute med Kim och hans kompisar. Det var nice träffade några riktigt shyssta människor iaf.
Jag köpte typ ganska mycket där borta, och allt var typ på rea så fick mkt för lite pengar så det var ju bra. Jag köpte 2 par jeans,en jacka, 2 par skor,2 diadem,underkläder,ett halsband, en T-shirt, solglasögon,en nalle, och en present åt Nicklas.
 Aja men nu måste jag gå och göra mig iordning!
Hare bra,
Pusshej!
BENGT!BENGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0