2 cool 4 school.

Okej,kul att jag släääpade mig till skolan och sen så är våran lärare inte ens här på första lektionen,kunde ju van sovit en timme til,nog flr jag fick sova en extra timme dag ändå men en till ahde itne varit helt fel!

Det bästa på morgonen är när man får sitta helt ensam på bussen och ba lyssna på musik,på vänster sida.det är viktigt,Vänster sida är bäst.Så imorse när jag satt där på bussen och hade just hamnat i min egna lilla värld så kom det en fet gubbe och sätter sig brevid mig. Okej han var väl kanske inte direkt någon gubbe och inte direkt så där jätte fet,men stor det var han och sen satt han typ på hela hans säta och halva mitt! jag satt typ och tryckte mig mot fönstret medans han satt där och bara brädde ut sig..Och inte nog med det,sen var han tvunen att nysa rakt mot mig också! Han kunde väl ha vänt sig åt andra hållet! Nej bajs vad arg jag blev hade ba lust o knuffa bort honom,men snäll som ja är så gjorde ja ju intedet..

Fast trots det är jag ändå rätt glad idag.

 
 Happy Face!


Citat av Nalle Puh
"Kanin är begåvad, sa Puh tankfullt."
"Ja, sa Nasse. Kanin är begåvad."
"Och han har Hjärna",
"Ja, sa Nasse, Kanin har Hjärna".
Det blev tyst en lång stund.
"Jag antar, sa Puh, att det är därför han aldrig begriper någonting".


Kommentarer
Postat av: amanda

Ja det borde vi ju!

Haha ja jag minns det, och jag och Tove var fett trötta och ville sova och blev sura på er lite hihi :] :]

Jorå, det är bara bra :) själv då?



Ja Linn är alltid fett söt ju! :D



Haha tack, jag gillar inte ens mitt hår platt, tycker mitt huve ser så stort ut :( men tack iaf, sötnos! <3 Puss!

2008-11-04 @ 14:45:36
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0