I want somthing that I want.

2 dagar sen äntligen heeelg! Jag och Jossa har varit och shoppat idag,var på Sister & Broders outlet. Typ utförsäljning, as billigt! Gå dit,lätt värt. Köpte iaf 3st tunikor typ och en slags kofta,kan lägga in bilder sen.
Sen ikvl har ja bara varit med Clara och Emil och bara tagit det lungt typ. Har inte hNt så mkt idag faktiskt.

Imorgon ska jag och Mami gå på bio och se Mamma Mia..haha lite sent kanske menmen mami ville se den såå det blir o käka på resturante och sen mys på bio.


Lite egobilder bara,

  



Nalle Puh citat.
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till,
kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."






Nu  ska jag för engångs skull försöka gå och lägga mig tidigt såå,
GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0