if i could turn back time.

Det är allt jag vill. Vrida tillbaka klockan.

Skola imorgon,känns inte alls kul. Var uppe till ca halv 4 igår och kommer nog inte somna på några timmar till ikväll.
Fan är inte taggad alls.Jag orkar inte,vill inte, kommer inte ens klara av hela dagen är ju som en fucking zombie ju!
Nej usch för skola säger ja bara.

Fan vad jag saknar sommaren,ligger och lyssnar på musik och kollar gamla pics,helvete vilka minnen!
                
                   Clara jag saknar dig.
                     .

Nej nu ska ja se Gossip lr något.
GodNatt.














Kommentarer
Postat av: linnea

precis ;O

2008-11-03 @ 16:29:47
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0