One last breath.

Fucking jävlakuksuuuuug. Är så jävla pisst nu så det finns fan inte! Allt är bara helt jävla fel,bak och fram ut och in & upp och ner. Bajs på allting,och dig, jag hatar dig nu, trodde inte de här.! Man gör inte sådär! Fyfaaaaaaaaan!!

Inte en jävla dag går utan att något ska hända,inte en enda dag,nöjd nu? Det är inte alls bra,allt är bara skit!!Allt är ba lögn. Hoppas du är nöjd,ja är inte guds bästa barn långt ifrån,det vet du mkt väl,men de är inte du heller. Hatar de ja gjorde och nu har jag då fan fått ngt du skulle tycka ja förkänat.
Du vet ingenting även om du tror det.
Och på allt har jag fått utegångsförbud och visst ja kanske gjorde fel men kom igen! Allt var ändå erat fel på början hade ni aldrig gjort sådär hade de andra kanske aldrig hänt! Det hade inte behövt bli sådääär. Fucking fittooor!


Blää på allt & alla just nu,ba arg på allt,mig, dig, hon,han, alla! Fuck you all godnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0