Smile like you mean it

Kort och gott,har varit en hyffsat bra dag ida faktiskt,har varit hyffsat glad hela dagen.
Jag och clara har tagit lite roliga kort som ja skaa lägga in senare,riktigt snygga är vi ibland måste ja bara säga,och vi kick ass på att posa! hahah.

Tidsfördriv. Så här kan de gå när en väldigt trött tjej inte kan sova och får tråkigt.


Såhär kan då jag alltså jag se ut kring 3 på natten.
Skoj kan man också ha med en tom toarulle,ja lova!


Tyckte dock den såg så tråkig ut så efter det att jag bestämt mig för att göra en gubbe av min tumme så fick den en fin liten rosa kant! Väldigt tjusigt tycker jag.


Var en liten stund med Emil idag också,träffade honom på bussen på väg hem så han hängde med till mig ett tag.
Emil ville också va brud o ha bröst.
 


Nej nu klagar älsklingsSkrollan på mig och tycker jag borde sova,och det tycker jag också.
Sovmorgon imorrn,skoeent!!
Just det,höll nästan på o glömma nu.                                       
                                                                        
                  Till C.
             Rosor är röda,violer är blå, socker är sött och du lika så!
                         Puss på Clara.
Over and out,
Mabbot.



                                               
It's nice to be happy for a moment
      Something little can do very much.
                                                                                                                                         






1 Vecka,2 dagar och 216 timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0