So close but still so far away.

Måndag. Meningslösa Måndag. (skumdum!) Kom och tänka på den när jag var hos Llinn,hem o lyssna dir.
Som sagt har varit med Linn ikväll,det var trevligt,väldigt längesedan. Är dock lite smått sad boy för hon berättade idag, Linn ska flytta till stan! Inte alls kul,visst jag är glad att du är glad över det Linn men jag är inte glad över det iaf.. Jag vill att du ska stanna här i den här hålan med mig! Snälla lämna mig inte?!
Förutom den nyheten så har kvällen varti ba bra!

Sov typ knappt en timma i natt somnade någon gång vid 5 och sov oroligt till 6,vaknade typ hela tiden och när ja klev upp kändes de som jag aldrig hade lagt mig. Så ska nog sova snart så jag orkar imorrn, har varit som en zombie idag.
Imorrn blir nog ändå rätt slapp dag,slutar ca halv 12,skulle kanske vara med clara efter hon slutat. Får se hur det blir med det nu..

Bild på hur håret blev btw,bättre sen än aldrig, right?

                 
                Rakt     &        Lockigt.


Haha blev typ inte nöjd ändå.Och hon som klippte var inte bra,blev en massa fel..







Varföööör,varför ska folk bara ge upp faan jag orkar inte,jag klarar d ju inte själv,ge inte upp snälla gör inte det.
Trodde de betydde mer än så!


Måste sova.
Gognatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0