Awsome!

HejHej,
Kom typ just hem har varit och käkat med mami och varit på bio, det blev kinamat på Eurasia och Mamma Mia. Awsoome!!
Har typ velat käka på kinaresturang i över 2 månader och nu äntligen blev de av. Mamma Mia var aawssome lätt värd att se!
Den var fan asbra,man blev typ hur glad som helst! Trode inte den skulle vara så bra men de varen,har ni inte sett den än så gör det!


Imorrn ska jag typ till F dirr efter skolan bara chilla och se film typ,sen på lördag blire Skrollaaaan!
Awsoome!
(Har typ hakat upp mig på ordet awsome,jävla Emily.haha.)

Här är bilderna på mig och C grymt snygga om jag får säga det själv!

Rökning dödar!


Pretty cool pictures huh!


Over and out,
Mabbot.
GodNaaaaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0