Always is not forever!

Usch skulle gått och lagt mig typ 8 som jag hae tänkt men nej var tvungen att vara vaken så hela kvällen kunde sabbas.

Fan vad less jag är, på allt vfr ska allt vara så satans konstigt för, hur kan men ge upp för något så lätt? Trodde att det betydde mer än så men tydligen inte, man ska visst bara ge upp..ba skita i allt och kasta bort ca 4 år...För att man inte orkar.
Förstår inte ååååh blir galen.åååååååh vad less jag är orkar inte vet inte vad jag ska göra,vart ja ska ta väger jag brinn snart!! ååh den här veckan har varit helt jävla skit!!! pga många saker och jag örkar itne mer snart.Är så satans LESSSSSSSSS......

Aja igår sög ju också röööv,Fast ja och F lyckades ha lite kul för oss själva iaf.

Älskar dig. Som ett höööghus.


Aja måste försöka sova nu.

En vecka,sju dagar & 168 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0