when the lights go out.

2 dagar kvar.
Gick ju hem tidigt igår,spillde ketchup på mina ljusa jeans såg typ ut som jag mensat ner hela byxorna as nice! Sen var hela dagen ba bajs. Orkade inte gå till skolan idag heller,bara låååg som satan..
Frida har var varit och hälsat på mig idag också,inte gjort så mkt,inte orkat bara sovit o kollat på tv typ.

På fredag ska jag typ vara med Emil,de bli niice. Och då skaa vi baka Emil!
Sen på lördag får vi se om F kanske kommer och sover över,tänkte höra om C kanske också vill komma fast hon e ju i stan men aja,får se..

Annars bara jävligt dålig vecka,har inte så mkt mer att skriva såå
Hejs.


Om 2 veckor kmr jag inte ens få se dig mer typ.
It stinks.......


2 veckor 3 dagar och 408 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0