Yummie.

Helluu,
Har typ varit på as dåligt humör ända sedan jag kom hem från skolan. Känns som att den här veckan kommer att bli väldigt låång..

Efter middan så kom Emil förbi,då blev ja gla igen,vi va ute och vandrade lite och sen satt vi bara hemma hos mig och snacka och chilla typ. Han har lovat att försöka hjälpa mig med att fixa designen, den är ju så tråkig nu.
Nörden drog typ hem och skulle nörda för bara en liten stund sen. Ja Emil du veet att du är fääääättt mkt neerd! Men det är nice.
Jag ska få maräng tårta imorgon på bussen också,lilla Emil ska ta med en bit åt mig. Det var väldigt snäll tycker jag, hoppas han inte glömmer bara.

Nu ska jag se om ja hittar någon till film ja kan nörda på ikväll också.
Satt och kollade på CAmpRock hela turismen idag,den var ba kass.
Tror jag ska se Alvin och gänget ikvl igen, eller p.s i love you om den finns. Har hittat en as bra sida där man kan se på the interneeeet!

Meeen nu ska se film sen sova! 
GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0