1,2,3 ost!

HejHej,var ett tag sedan jag skrev nu,har haft så fullt upp. Den här veckan har verkligen inte varit min vecka! Allting har gått emot mig, nej usch! skönt med helg nu iaf.
Har fullt upp i skolan nu,känns as drygt,haft 2 prov i veckan, datakunskap och svenska referat + läxa sen nu i veckan har jag 3 prov til + läxa! är så jävla less nu, jag funderar på att hoppa av, har snackat med pärona om det dom blev väl inte alltför glada menmen... Vi får väl se hur det blir.

Igår sov jag hos Frida,det var trevligt trodde inte att jag skulle hinna träffa henne meen fick ju göra det ändå så det var sweet,vi målade naglarna ganska vackert iaf! Det går aldelles för lång tid innan jag hör av Clara eller Frida nu förtiden,inte bra..


Blev ganska snyggt tycker jag..haha

Ikväll ska jag vara med Jossa och bara ta det lungt typ, vi ska först käka på rappe och sen hyra en film,vi hade tänkt se darkness falls men de va ingen som hade den så de gick inte så vi får väl hyra någon annan läskig film.
Såg  A walk to remember igår förssesten, det måste ju typ vara en av världen finaste filmer!
       
bäääst!


Jag vill se One three hill! såg på det till halv 4 igår natt, såg till 2 på s. 6 sen dog den, Frida somnade förståss efter första avsnittet vi såg.
Jag hatar Carrie, kan ingen bara skjuta hon!!

Allting kommer lösas och bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din arm..
Jag har hakat upp mig på Afsi & Filthy, Jobb & Natten till idag.


AsBra!


Nej nu måste jag verkligen börja göra mig iordning, ha en bra kväll alla!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0