HakunaMatata

HejHej, jag har världens julkänsla, det är helt sjukt. Ge mig jul nu!
Jag håller på att baka brownies så sitter bara o väntar på att dom ska grädda klart sen blire att mysa med glass & brownies framför ugly Betty & Desperates. Det ska bli sweet!

Ganska skönt med helg snart, den här veckan har varit så jävla dryg! 3 prov, ett i tisdags, ett i morrn och ett på fredag, borde plugga satan ikvl men orkar verkligen inte,ska vara duktig sen, men inte just nu.. efter betty o desperate fast då efter d äre ju greys.. hmm.jobbigt läge, aja får väl se hur mkt plugg jag lyckas med ikvl..
I helgen ska jag bara tare lungt med mina brudar iaf. På fredag ska jag nog hitta på något med Clara sen på lördag ska jag följa med Frida till hennes stuga, kommer hem på söndag.
Var och beställde klipptid idag btw, på fredag blire av, för er som inte vet så är jag numera korthårig,eller ja för mig är det iaf kort, ungefär till axlarna är det. Fick ba något infall en helg så morsan klippte av ded köksaxen i stugan,blev ändå bra, ska klippa ännu lite kortare och funderar på att klippa lugg igen,dock inte säker än.. Vad tycker ni?

              
   Snelugg?                                     Lugg?

Jag måste börja tjäna pengar till språkresan,inga jobb får jag heller, någon som har något förslag va man kan göra?
Hittade en assnygg kofta idag,lång, brun och är typ stickad, asmysig. Ska även få nya mjukis & prasselbyxor snart, Adidas of cooourse!!
Nu ska jag lässa mig och mysa framför tvn!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0