Rollercoaster ride

Faan! Vem bestämde att livet skulle vara så svårt, varför kunde inte allt bara få vara enkelt och gå lätt.
Varfööööör? just nu känns hela mitt liv som ett stort fett jävla frågetecken.
Jag är så jävla arg just nu,jag brinner typ,arg upprrörd uppriven fan alla satans jävla kännslor på en och samma gång. Jag vet varken ut lr in,har ingen aning om vart fan ja ska ta vägen. Låter helt emo lr störd lr nått nu men så är det. Mitt liv en stor jävla smet,allt är upp och ner bara!
Tack för vissa människor som gör livet lite lättare att leva. Ni vet vilka ni är,älskar er så jävla mkt utan er är jag ingenting.


Diggin a hole & the walls are caving in

behind me, airs gettin thin but im trying

im breathing in

come find me


 

it hasnt felt like this before

it hasnt felt like home..before you


 

And i know its easy to say, but its harder to feel this way

And i miss you more than i should, than i thought i could,





Tänk om man bara kunde vrida tillbaka tiden,tillbaka till tiden som liten,riktigt liten. Då nästintill allt var bra,största sorgen var typ då benet på en docka gått sönder lr liknande,största lyckan,få vara uppe 40 min längre,första snön.m.m
Om man bara kunde stanna i den tiden. Fast då förståss skulle ja aldrig träffat på dom bästa människorna ja har just nu.
Önskar baraa att saker och ting kunde börja gå lite lättare. Jag saknar sommaren,trots allting så var de nog bästa tiden i mitt liv hitlills. Kommer det bättre tider? Det väntar att se antar jag.
Sry för mina bajstråkiga deprimerande inlägg,lär nog bli några sånna,hoppas på bättre snart dock.


Life goes upp and down just like a rollercoaster ride, upp and down just like a rollercoaster ride,


Kommentarer
Postat av: Linn

klart att det kommer bättre tider gumman. det är bara å ta tag i skiten å rida ut stormen! Finns här för dig hla tiden, så du vet.

haha det är bara att calla mig!

2008-10-30 @ 23:40:37
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0