Varför gråter Gud?

Det brukade jag alltid fråga mamma när jag var liten och det regnade. Kan han inte bara sluta.

Nu är jag riktigt är less, är bara så sjukt irriterad på allt och alla, så förlåt om ja brunnit på ngn utan anledning! Jag har varit sur, less och allmänt deprimerad sedan Småföretagandet idag. Jag vill ha fredag nu! Vill ha Jul nu! Vill ha snö nu! Istället för det jävla pissvädret vi har idaag..
snart helg en dag kvar,dock den drygaste typ, sista provet i provet imorrn, sen helg. Skönt.Provet idag kändes lite sådär,tror inte jag kommer att klara det. Fick faktiskt VG på datakunskapsprovet,känner mig lite små stolt,det trodde ja aldrig!

Imorrn efter skolan ska jag gå och kolla på mjukisbyxorna & lite annat om jag hinner,borde hinna eftersom jag blev fetdissad av en liten filur, och sen blire o klippa mig. Vet fortfarande inte hur jag ska göra hjälp miig!! Lugg lr snelugg?!
Sen på kvällen ska jag träffa Clara och Frida. Sweet! Ska sova hos Frida,vi åker till hennes stuga kl 9 imorgon bitti,känns inte så lockande meen lite får man ju offra för lillflickans skull.
Men nu skajag fortsätta städa,

Btw, Kolla in tävlingen på Denises blogg!

http://framtidsval.blogg.se

Puss


Awsoome! 
                
  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0