DUDE!

Jag tror inte jag har skrattat så mkt  på längesom jag gjort den här senast helgen. Jag har haft så jävla roligt!
Jag och Clara har sovit hos Frida i husvagn i Täft hela helgen,i fredags var även LInn med.
Det var as nice,vi drog till bc  och träffade några ett tag men det sög för vi var as speedad och det var inte dom,vi drog sedan tillbaka och körde singstar ett jävla bra tag,det var ASROLIGT! Sedan drog vi förbi en sväng på ug i täft,allt folk trodde vi var packade som fan,dom förstod inte att man kunde blir sådär utav bara lite kaffe och en jävla massa singstar.
I lördags vart det slitet,film halva dan sedan äta mat, köra moppe till ica i sävar för vi blev så jäcla godissugna, sen blev det lite mera film,vi såg bla pearl harbor. Clara började stor böla, det var sweet.
Efter det blev det dags för en kvällspromenad och självklart blev vi as speedade igen,först gick vi till strana och tänkte ligga på bryggan och kolla på stjärnorna men det var blött och mörkt så vi gick vidare till ica täteå, där la vi oss ned på vägen och bara myste ett tag, Efter en stund kom lillball,simon och björn(?) förbi cyklandes,dom stannade och var lite sociala med oss,fast inte sa dom mkt. Inte för att dom kanske fick så många chanser till det heller eftersom jag frida och clara inte kunde hålla tyst.
Vi fick även besök utav soc medans vi satt där, dom trode jag, Frida o Clara var fulla för vi kunde inte vara tyst lr sluta skratta så vi fick lov att blåsa,det var lite roligt. Vi hade ju inte druckigt något alls.


Idag har varit en rätt skön dag ändå, Datorkunskap ,dans sedan slut på dagen. Gick runt på stan med josse och några efteråt, det har blivit en massa att stanna på stan efter skolan har jag märkt.
Hem,stress äta och klä om för att sedan fara på boxning! Och det var huuuur kul som helst! jobbigt men jävligt kul.
Gratis vecka idag, måndag, onsdag, torsdag och lördag. Testa! Gratis hela veckan på Ringside vid hamnmagasinet 
Jag var där med Frida, det var tänkt att Clara också skulle ha varit med men det var fullt så det sög ju,hoppas hon följer med nästa gång. Du måste Clara!.
Ja det var as roligt iaf, lär ju ska vara ganska öm i kroppen imorgon kan jag lova,har typ inte rört på mig sedan jag slutade med fotbollen.
Hoppas jag får börja,det skulle vara jävligt roligt. Min kära moder tycker dock inte att det är något av en tjejsport och är jätte rädd att jag ska förstöra min lilla näsa. Men förhoppningsvis så kanske hon ändrat uppfattning nu är hon sett vad det verkligen är för någonting,och om det inte hade varit för Fridas mamma så hade hon ju inte ens funderat på det,då hade det ju blivit nej direkt. Så, tack Annika!

Måste sova är sjukt trött,lär ju bli jobbigt å ta sig upp imorgon,
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0