Fredag.

Så jävla tråkigt man kan ha en fredag kväll!

ar tänkt att jag skulle med till stugan men de blev int så, så nu sitter jag här framför brasan och chattar med Albin och Amanda,bara dom som vill vara sociala med mig. Imorrn blire nog boxning,jag ska få börja!!
Jag har sjuuuuukt tråkigt! Jag känner mig typ..ensam. Det är visst inte alltid så roligt att vara ensam hemma,.
Måste ha popcorn,usch vad jobbigt det kändes att måste gåå ända ner till ica, men vad gör man inte för popcorn, Ska typ hyra en film också när jag ändå är ute. Jag lyckas alltid hyra as kassa filmer så det är aldrig värt att hyra någon film för mig.




Finns typ inget godare!
Finns ju typ ingenting godare!




Hoppas ni får en roligare fredags kväll än vad jag kmr ha iaf!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0