Idag

så hare faktiskt vaarit en rätt rolig dag måste jag faktiskt säga! Har kanske inte hänt så speciellt mycket men jag och Jossan har ialla fall haft väldigt roligt kan jag lova! Supertrötta & helt borta.

Jossa har lyckats komma med några snygga kommentarer.

På datakunskapen.
Jossa - Jag ser inte min mus!

På väg ner på stan efterskolan går vi förbi ett dagis,där på staketet stod det en flicka som hälsade på alla som gick förbi.

Flickan - Heeej!

Vi - Shullullulu!

Flickan - Bra, jag är på dagis!

Vi dog typ,
Senare skulle vi gå o träffa Oscar & AbbarN en snabbis på stan så

snackade vi om att Jossa var ogges "mamma"

Jag - tusen spän på att han kommer fråga dig om en cigg.

Jossa -  då kommer jag säga, i din mamma.


Haha ja vi har som sagt inte världens bästa humor men vi tyckte iaf att det var roligt!

 


Kommentarer
Postat av: amanda

ALLAAAAAAAAAAAAAAAAA hans låtar är DOM BÄSTA!



saknar dig också!

2008-10-01 @ 21:35:13
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0