It's only life.

HejHej,ligger och lyssnar på Kate Voegele och tänker lite.. Kommer inte framm till så jätte mycket faktiskt.
Om ni inte har hört hon så äre det ett måste! Hon är as skön! Det är hon som spelar Mia i One three hill,älskar hennes karaktär hon är as skön.











Det blev ingen skola för mig idag, är typ sjuk. Jag vill inte vara sjuk,inte nu.. Jag missade typ as mkt idag känns det som.
Var förbi på sävar skola en sväng för att träffa Clara,träffade en massa andra också. Jag saknar typ sävar. Då äre fan illa.
MenMen det blir nog bra på Östra tillslut..


Blev ingen stuga ihelgen heller, Frida kunde inte följa så då orkade inte jag heller fara.
Var ensam hemma hela helgen,eller tjaa borsett från min bror men han var inte heller hemma så mkt.
Var med Clara,Emil och Nicklas på lördan.
Här är lite bilder.


Nicklas och Emil dansar!
   My lovely.                                        
                                                                  Försöker retas,slutar ändå med att jag ligger på golvet och typ blir kittlad till döds.




Grisen Kurt!         !



Nej nu ska jag se på Sex and the city.
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0