leave the pieces..

Något sliten fredag, efter skolan träffade Jossa och jag, Nicklas och Felix en stund på stan,. Sen bar det hem för att käka och sedan dra till stugan, trodde jag iaf men så blev det ju inte. Blev att stanna hemma istället. Hade igenteligen varit lika bra att jag följt med till stugan, har ändå ingenting att göra här hemma.
Har varit med Amanda ikväll. Det var sjukt längesedan, det var trevligt,satt bara och snackade om allt och såg någon film. Dock var båda typ för trötta för att förstå filmen överhuvudtaget. Är så sjukt trött att det finns inte just nu, vill ändå inte gå isäng! klockan är bara 1 typ och det är fredag! Jag ska inte vara trött redan! 

Hade  tänkt att åka och träna med Clara imorgon men vi får se hur det blir,har ju haft feber halva veckan typ så det kanske inte är så smart och fara då.Men var ändå hur taggad som helst, nog för att jag lär vara sliten som fan. Men det får man leva med..
Imorgon kväll lät det som att broshan skulle på någon fes så man blir heelt ensam,det skulle vart sweet.

Btw, skolan börjar kännas lite bättre iaf,har som lärt känna dom flesta lite mer nu i alla fall.
Man kan ändå säga att jag verkligen inte fick någon bra start på skolan iaf,redan misstat bussen och varit borta nå dagar.. Inte bra alltså.


John Mayer - Free fallin'



Sova nu! Sweetdreams everybody.
Pusshej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0