shullullu!

Onsdag idag,bara tvåå dagar kvar, sen äre helg igen! Ska bli skönt. Har faktiskt inte planerat så mkt för i helgen, någon dag ska jag ialla fall vara med Clara och Frida, tror det blir lördag. Träffade Clara idag på stan btw, känns som att det var evighetersedan jag träffade både hon och Frida. Illa.


Friluftsdag igår, det sög våra lärare gjorde så vi gick vilse i skogen. Vi skulle gå om kring i gammlia skogen till olika stationer och göra olika sammarbets övningar. Efter andra stationen gick vi typ vilse för att våra lärare visste typ inte hur vi skulle gå så gick typ runt och sökte den tredje stationen i en timme. Drygt kan jag lova!


Förra helgen så var det tänkt att jag skulle vara med Nätt, och Linn och käka middag sedan bara chilla typ, sen på lördagen så vare typ tänkt bodbyn men så blev det inte. Eller var med Nätt i fredags + några fler,jag och jossa for dig,käkade tacos drack lite och hade det bara mys,sedan gick vi ut och träffade Albin på ica. Det var mys.. Vi gick vidare till Linns hus för att göra ett försök att få med henne ut och grilla med oss.När vi kom dit så var hon men Elin och Johanna men vi fick med oss alla tre ut så det var nice. Vi drog till dungen bakom skolan för att försöka göra upp en liten eld det gick inte alltför bra dock. Efter en stund kom även Nicklas och Emil.O och joinade oss,dom fick upp en eld.
Kvällen blev väl lite sisådär tycker jag iaf men några av dom andra hade ju kul så det var ju bra det iaf.
På lördagen blev det inge Bodbyn,det blev istället fest hos Emils klasskompis Moa på Nydalahöjd. Det var riktigt kul faktiskt,träffade några sköna människor såå det var great!

Pictureees!

          
Eliaaas!                                                                                                                                            Moa!

            
                                                            
                                                                         Moa,Jag,Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0