Shullullulu!

Okej verkligen inte min dag idag känner jag! Jag somnade typ 4 igår så har varit trött hela dagen och sur som ett as! jag orkade inte vara kvar på skolan så ja o Jossa drog till sjukan och träffade Frida för att sedan hälsa på Yavuz som ligger inne,han ska typ opereras imorrn,funderar på att fara förbi en sväng på fredag också..

Sen gick jag och Jossa ner på stan och det var ganska drygt kan ja lova, ville hem så fortsom möjlig men eftersom vi va tvugna o köpa snus så fick vi vänta i ytterligare några timmar.. Sen när jag äntligen kom hem så var jag tvungen att gå upp på vinden och kolla igenom lite grejer, också vääldigt jobbigt. Ville ju sova! Uppe i taket på vinden finns det en bräda som går som tvärs över taket och på den plankan sitter det en bit av ett järnrör,och först så slog min kära moder sig på den, just ovanför ögat tog det. Men som tur va blev de ba en liten bula.
Senare så skulle ju jag självklart slå mig på den också,och ja hade int lika tur! Satt där under och när jag skulle ställa mig upp så slog jag självklart i huvudet i de där jävla järnröret! Det blev ett jack också kapades en liten hårslinga också, INTE roligt kan ja lova!
Sen så fort jag rört mig ikvl har jag fått senadrag överallt också..

Och juste! Idag på bussredan hemmåt så satt det 2 st männskor (gått på Sävar!) bakom mig,och det var ganska vidrigt kan ja lova, Dom satt alllra längst bak.. Tjejen låg med huvudet i killens knä,ci tyckte det såg lite fult ut.. Sen efter ett tag så märkte jag att det faktiskt var så som det såg ut, hon sög av honom! helvete vad äckligt det var!! Höll ju typ på o dö. Det var hemskt..


Snart heelg!
Spec dag på fredag, meen den kmr säkert att suga ändå, hoppas det inte blir så!



Sovaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka? o.o

2008-09-29 @ 22:34:57
URL: http://beaut1ful.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka? o.o

2008-09-29 @ 22:34:59
URL: http://beaut1ful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0