You'r everything..

Blää klockan är 2 och jag som skulle gå och lägga mig tidigt, kan inte sova och det är jätte jobbigt,jag har skolfoto imorrn,känns inte så peppande kan jag lova! Jag kommer inte att palla skolan imorrn! ååh vill sova,måste sova,kan inte. Jag har typ tusen tankar som vimlar omkring i mitt huvud, allt kretsar dock bara kring en enda sak,kan inte sluta tänkte på det.. äre så lr inte?´hur fan ska jag kunna veta när männskan int säg något. Det är jävligt svårt att försöka prata med en person som aldrig har något att säga.
Du vet vem du är och du vet vad jag vill. Allting är fortfarande upp till dig! Inga känslor har förändrats. Men tiden är snart ute..
Jag är trött som fan och vill sova men det går fan inte!! Kan bara inte..
Jag vill inte,jag vill, Åh jag vet inte alls vad jag vill! Claraaa help!



J
ag saknar tiden som liten,inte för att jag kommer ihåg alltför mkt men vet att det mesta var great,inga större problem med någonting,då var livet bara allmänt roligt att leva..

I miss the old times.
I miss us.
I miss it.
I miss u.



-
How do you know when the stars go blue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0