Addicted, pathetic, predicted

Har varit på skolan från 20 i 8 till 6 idag,får inte åka buss på morgon längre och hade nån after school grej idag men det var faktiskt rätt kul,fick 4 ballonger också,lr Jossan fick en.
Förövrigt så har det varit en rätt bra dag idag,jag och Emett gick en promis på idrotten,var ju så jävla fint väder. Vi fastnade i en lekpark och hade huur skoj som helt. Man ska ju va barn så länge man kan, right?

Fest i Bodbyn på fredag kanske,vet inte om jag är så taggad,har typ ingen lust att fara egentligen men Frida har ju fyllt år så vill ändå va med och fira hon. Får se hur jag gör,har int bestämt mig än.

Har prov i idrott imorgon så måste plugga som fan ikvl. Känns som att vi har hur mycket som helst i skolan just nu. As jobbigt jag vet typ inte ens hälften som måste göras. Not good!
Aja nu ska jag gå och plugga,
Harneee!





 Out in the distance small faces in pain
Came along always in search
Of entering dreams
They all fade away, to return some other day


Kommentarer
Postat av: fridis

de blir ingenting på fredag ingen ville hyra, orkar inte tjata mer heller såååååå

2009-04-23 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0