always and forever.

Imorrn så gäller det,ursch jag vet int om jag kmr klara det här,jag är egentligen inte nervös.Vill bara att det ska gå bra och jag vill göra det här,för hans skull.
Efter imorgon kommer allting bli mer verkligt,att se honom ligga där helt livlös. Min morfar,min älskade morfar.
Allting kommer att bli helt annorlunda,han var min förebild.
Sommrarna kommer aldrig att bli detsamma,har tillbringat största delar av sommrarna i stugan,och eftersom vi bodde så nära mormor och morfars stuga var jag alltid hos dem,hjälpte till med det jag kunde,satt på altan och bara umgicks med honom, När jag kom dit brukade han alltid säga till mormor " nu kommer lilla pigan och hälsar på". Jag minns det som om det var igår.
Jag saknar dig varje dag som går,du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0