Äntligen

Så är det snart påsklov,jävla bajsdraggen gick sista dagen igår men vi på östra måste gå heldag imorgon fastän alla andra får gå halvdag åtminstone. It sucks.

Imorgon bär det i alla fall av till stugan,åker typ direkt efter alla kommit hem,vi ska va där till på tisdag. Kändes rätt drygt,får typ inte med mig någon heller så det lär ju ska bli rätt trist o va där i 6 dagar med bara päronen. Eller iof skulle kaanske Nicklas följa,får hoppas på att det blir så annars blire lonley.

Idag så efter skolan drog jag till Nicklas,skulle egentligen ha jobbat men kände verkligen att jag inte orkade.
Det var skönt att få träffa honom igen,känns som att vi inte har träffats på evigheter. Behövde verkligen de där,har typ inte mått så bra som jag gorde med dig idag eller varit sådär glad på länge,okej jag vet har världens humörsvängningar. F'lååt! Men det var väldigt skönt att få träffa dig idag iaf honeypie!

Det har varit en av de bättre dagarna idag faktiskt,åtminstone efter det att jag farit till skolan. Morgonen var däremot inte den bästa,orkade inte dra till skolan egentligen var bara på en lektion,vi fick gå dir på sista så de var inte så värt o fara i alla fall men blev iaf bättre när jag hade träffat tjejorna. Det har till och med varit rätt bra efter det att jag kommit hem,har inte hunnit så mkt,borde egentligen plugga istl för o sitta här men har iaf packat lite o hunnit duscha så ska snart ta i tu med pluggningen,kmr ju inte o gå bra imorrn iaf.

Kommer inte kunna skriva ngt förän jag kommer hemifrån stugan eftersom vi inte har något internet där,
Men hoppas att ni får ett bra påsklov iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0