Fattar inte grejen.

Satt och läste nån bruds blogg och lite senare hamnade jag på desirée nilssons blogg. Jag har aldrig läst hennes blogg förut men de verkar som att den är rätt känd iaf. 

Jag förstår inte varför en 14 årig tjej faktiskt vill se ut sådär,hur folk kan tycka att det ser bra ut, jag förstår mig inte på de här som gått och blivit en trend.
Att ha idomin på läpparna, klumpig mascara och se ut som en morot i ansiktet,vad är grejen? Och de där med hårförlängingar,okej visst det är egentligen inte ngt fel med det men om man nu ska ha det kan man väl åtminstonde göra så det ser naturligt ut, och inte ha det i en helt annan färg osv.

Dessie har typ fetaste lagret med smink,vilket är synd för om hon skulle sminka sig hälften så mkt som hon gör nu så skulle hon säkert vara hur söt som helt, nu ser hon ju bara ut som en äcklig sthlm fjortis.

Hon hatar typ Kissie men är egentligen likadan själv,och varför fejka att man är blåst liksom?

Jag förstår mig inte på dessa tjejer,om dom nu inte är sådär korkade varför låtsas vara det då?
Vissa gör ju tydligen vad som helst för att få uppmärksamhet och för att bli kända.

Nej,jag fattar inte grejen.


Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: hihi ja. skit skönt med sol :)

2009-04-17 @ 16:29:36
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0