Fredag!

Den här dagen har varit jävligt chill faktiskt,vi hade nationella i engelska A, det gick hyffast bra, sen så fick vi sluta efter det så jag slutade typ kring halv 10 -10 tiden, vi stannade kvar o käkade på skolan sedan gick jag och jossa runt lite på stan och tog sedan 12.20 bussn hem.
Nu efter maten har jag suttit och snackat mad mami i säkert 40 min om olika grejer dom gjorde när dom var i min ålder osv. Jag älskar typ att höra om när dom var unga,jag önskar att jag också var tonåring på den tiden!

Snart så kommer Nicklas och Emil hit vi ska typ dra till Nettan,får se vad vi ska hitta på,kanske tittar förbi Jossan som fyller 17 idag. Men nu ska jag göra mig i ordning.

Ha en super kväll för de har iaf jag tänkt o ha.

Hedda!

Grattis Jossa!

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: Jaha, men det lät väll kul? Men varför är ni inte i staaan? :D Häng med mig, frida, emma och vickan till ön! Så kan vi va på stan osv :D det är ju sjukt mkt roligare än att sitta hemmaaa!! :)

2009-04-24 @ 19:46:42
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0