Ge mig pengaar!

Åh jag som trodde jag skulle ha bra med pengar den här måndaden,men har as mycket som jag vill ha just nu och köper jag de int nu så kommer de typ inte finnas kvar sen. Åh vad jobbig,någon som vill bju på en miljon eller 2?
Kanske någon kan köpa 4e Twilight boken då också?`
Eftersom att jag ska till Malta har jag inte råd att köpa någonting nu typ,jag åker om 2 månader och behvöer myycket mer pengar än vad jag har nu så jag måste spara som satan nu.
Jag som vill ha så mkt,
Skinnjackan från h&m,
Så länge vi båda andas,
Ballerinaskor fast med kilklack,
Skor från stadium,
En stock,

Mycket som behövs och vill ha nu,kan dock bara köpa en sak denna måndad,så vilken sak bör man köpa först?
Tänk om man kunde vinna på lotto eller något.

Imorgon är det sista skoldagen för mig iaf,sen får jag helg,hade iof hellre gått i skola och det där hade aldrig hänt men tyvär.. As dryg dag imorgon,känner verkligen inte för att gå alls men jag har lovat mamma så jag måste. Jag har verkligen kämpat för att ta mig till skolan i veckan,önskar att jag kunde stannat hemma och legat i sängen hela veckan istl.
Fick ig på matte omrovet också och det senaste provet,verkligen great^
Känns som att allting börjar gå neråt igen och matten har jag ingen aning om hur jag ska kunna klara av,har ingen ork för någonting alls just nu,kämpar verkligen sönder med allt så, ja matte delen är lite av ett mysterium just nu.



Jag är så less på det här, på dig,du pratar om hur viktigt det är att vara ärlig, säga hur det är och vad man tycker,du borde ta ditt eget råd och sluta vara så feg. Sluta skylla på att du inte orkar,du är bara feg,och orkar du nu inte så är det ju tydligen ingen stor grej. Jag börjar bli less på det här,jag försöker och ska fortsätta med det men jag vet verkligen inte hur länge jag orkar med det här.







Jag saknar dig så sjukt mycket,snälla kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0