God morgoon!

Har nyss tvättat håret och ska snart klä på mig och käka frukost.
Solen skiner ute och det är underbart! Snart ska jag iväg till stan och träffa Madde, awesome!

Är fett sliten idag,jag trodde jag skulle få sova mkt inatt men icket,jag somnade vid 3 någongång.
Var ute och gick i över 2 timmar typ,gick även förbi morfars grav. Det såg så tråkigt och hemskt ut där.
Saknar honom som fan.
Sen blev de ba massa bajs nr jag kom hem och kunde inte somna heller.

Men nu ska jag skynda mig att göra mig iordning.

Stackars alla suckers som är i skolan idag^

Ha en bra daag!

Kommentarer
Postat av: Linn

Emmaaa vi borde hitta på något PRONTO! :D

2009-04-20 @ 11:55:02
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0