Honey I'm home!

Jag är hemmaa!
Jag fick åka hem 2 dagar tidigare, awesome!

Det sög i stugan,fanns inget o göra,förutom igår kväll,då jag var med Malin o Micke,och har haft ont i huvudet sedan i torsdags,gick över i går kväll men nu håller jag i stället på att bli förkyld. Inte bra,vill inte bli förkyld under lovet och kan inte vara borta från skolan nå mer nu.

Är med Nicklas nu,han ska typ vara här till på tisdag,om han nu pallar^ Han sitt o se på Hellboy just nu, jag är grinig och orkar int se den.
Lite senare ska vi träffa linus,larsson,ström osv. Och min bror som är i stan ska köpa med sig en barnbox från max när kommer hem,great! Är hur hungrig som helst nu och vi saknar mat.

Slänger in en lite gammal bild på mig,såhär känner jag för o göra just nu^^
Btw,jag saknar typ min frisyr som jag hadde här. För er som inte vet så är jag nuförtiden svarthårig.



Heddaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0