I'm a loose canon

Har typ nyss käkat. Eller okej det var faktistk ett bra tag sedan nu,det var min favvo rätt men var inte så sugen på mat.
Åkte hem med mami från Nicklas vid halv 5.

Igår så drog jag till stan,blev senare än tänkt och va på svindåligt humör när jag kom in men det försvann när jag träffade Linn. Vi gick och köpte glass, sedan strosade vi runt i lite affärer. Det var iaf grymt trevligt att träffa flickan igen.



Träffade Nicklas sen i alla fall,vi hade täntk o käka ute men ångrade oss så vi gick till hemköp och försökte komma på ngt att äta,det fick bli tacos. Sen har vi inte gjort ett skit bara slöat hela kvällen igår och sen idag har vi nte heller gjort någonting. Nicklas är bajs tråkig och har ba velat slöa hela dagen.

Hade tänkt att inte göra något ikvl heller ba va ensam men nu ångrade jag mig och fick lust att hitta på ngt så om någon är på att göra något så vaar inte rädd för att höra av er!! Jag är uttråkad.

Kommentarer
Postat av: Linn

jaa fan vad kul :D

2009-04-16 @ 19:07:25
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0