jahaaaa

värt så jävla ovärd dag.

Den här dagen har sugit rööövhål,har varit hur slut och trött på skolan som helst,jag orkade knappt ta mig till matsalen,när jag väl kom dit fick jag knappt i mig annat än sallad. Min kropp har varit helt fuckade de här två senaste veckorna,jag orkar inte med någonting,min kropp väger bly,är mer irriterad än valigt och har huvudvärk.

HAr bråkat sönde med mor och far ikvl typ,emil kom förbi kanske på bästa och värsta tillfället,följde i alla fall med honom till Frida ett tag,pallade inte vara hemma och clara var på ett möte. Han typ inte med någonigt som jag borde ha gjort ikvl så det kommer bli superstressigt imorgon. Blää jag var super taggad,nu vet jag inte längre,party på storhelger brukar ändå alltid o ha en tendens till att spåra.

Nej nu ska jag faktiskt försöka ta och sova så jag kaanske har en chans att orka med imorrn.
Puss



Att du ens ska försöka förstå är som att plocka ner månen från himmlen.
Omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0