pärlsocker.

Dålig uppdatering idag,
v slutade 20 över 11 idag så det var ganska chill så drog hem ja mig och sov en halvtimma typ sen blev de o käka ananaas o dega framför tvn.
Gjorde maten idag faktiskt,lr mami hjälpte lite,gjorde pannkaka,blev great.
Alltså jag har typ ingenting att skriva om,jag har inte gjort någonting idag typ, tragiskt.
Jag har kollat på tv,duschat,städat lite och bakat negerbollar.
Jag var kass och råkade smälta smöret innan så dom blev ju som dom blev,men gott smakarom iaf!

Juste träffade Clara idag på bussn,var typ på bajshumör innan men blev på as bra humör efter vi snackat så det var trevligt. Jag ska kanske vara med hon och Emil imorgon och sen på onsdag också,det kmr bli kanon.

Nu ska jag se Gossip.


GNATT som Linn säger.


P.s Linn,glöm int o ringa mig imorgon!


Kommentarer
Postat av: linn

HAHAH strumpan <3 ringer dig mellan 4 - 6 ikvl ;)

2009-04-28 @ 12:17:23
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0