Parteey!

Har just kommit hem,har varit och köpt en ny mobil, en samsung för 100 spänn,inte illa.
Har varit hos min kusin hela dagen idag,hon fyllde 30.

Igår så blev det bio med Nicklas,vi såg 17 again,det var faktiskt rätt bra.
Värd att se iaf.
Sen efter bion skulle jag till Nettan som nyss kommit hem från fjällen,Nicklas följde med dit också men tog nattbussen hem. Själv kom jag inte hem förän kl 3 inatt.



Ikväll blir det typ fest med Frida och Nettan,kände mig inte så taggad på det först men nu känns de ändå som att de kan bli kul.
Det blir middag och förfest här hos mig sedan bär det av till stadn kl 8.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Nicki

Sv; Bra! Va gör du då? ^^

2009-04-18 @ 18:23:48
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0