Slitet

Sitt hos Frida nu och väntar på att hon ska käka klart sen ska vi typ baka och tjocka oss framför tvn hela kvällen.

Är hur sliten som helst idag,det blev ju inte riktigt som tänkt igår.
Det var jag, Nicklas, Frida, Emil, Larsson, Jossa och Linus till att börja med,vi satt och såg på film sedan vid 11 just när jag, Jossa och F hade tänkt bli lite busiga så stormar min bror och ca 7 pers till in. Festen som dom hade varit på hade visst int varit så rolig så dom bestämde sig för o dra tillbaks till oss och festa istl. Och så blev det, party till klockan 5 imorse. Kom mig typ int i säng förän halv 6 eller något. Det blev inte speciellt nyktert kan jag lova,inte någonstans.
Vaknar vid halv 1 och är sjukt sliten,har festaste nackspärren,magkatarren känns av mer än någonsin och ett rivjärn i halsen.
Det tog säkert en och en halvtimme för oss att städa, det såg verkligen förjävligt ut, men som belöning efter hårt städande så drog vi ner på generalen och käkade.
Är dock inte bakis idag faktiskt,bara sjuuukt sliten. Men kul vare iaf igår!


Nu har Fridolf käkat klart så vi ska nog sätta igång med bakningen nu.
Hare bra,och missa inte desperates ikväll!

Ganska söta va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0