Svenska

Sitter och har bajstråkig svenska nu,vi har nyss haft idrott och vi fick spela brännboll i det underbara vädret,jag sträckte mig,kul? NEJ!
Om inte jag kan spela imorgon tar jag ju typ livet av mig..

Imorrn äre ju valborg och vi slutar 20 över 2,jag och J drar hem med 12.20 och sedan ska vi dra och handla lite grejer till kvällen. Jossa,Linn och Nicklas ska komma dirr efter skolan typ och vi ska käka hos mig,grillat såklart! Emily och Madde kanske också joinar oss. Sen så kmr Emil,Fridolf, Elias och Clara och chillar med oss,vi ska blanda lite drinkar osv sen så ska vi möta upp Linus och co och då ska vi spela brännboooll! Efter det blire o dra förbi en sväng på majbrasan och sedan bäre av till stadn!

Var med Clariz igår,det var hur trevligt som helst,vi har typ inte v varit med varandra på evigheter,vi satt bara och pratade på som vanligt typ,ska typ träffa hon ikväll också så det blir säkert awesome.


Älskaaaade Clariizz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0